Forum SV Zomergem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ronde Van Vlaanderen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ronde Van Vlaanderen Empty Ronde Van Vlaanderen

Bericht  eddydemits do 31 maa 2011 - 15:42

Beste rondeliefhebber

Zaterdag 2 april rij ik samen met Lieven en Koen Vangansbeke de 150 km. Het is de bedoeling om zo laat mogelijk te vertrekken. Gezien inschrijven in Ninove maar kan tot 10 u zal dat het tijdstip zijn dat we ginder vertrekken. We gaan onze wagen evenwel parkeren in Denderwindeke, dat is op het parcours tussen de Bosberg en Ninove in (5 km van het einde). Vandaar gaan we met de fiets naar Ninove.
Wie ook zin heeft om mee te rijden graag melden via het forum. Op die manier kunnen we het vervoer regelen.
We komen samen bij Lieven om 8.15 u. Een ander verzamelpunt is eventueel de kerk van Denderwindeke om 9.30 u.

Groeten

Eddy

eddydemits

Aantal berichten : 21
Registration date : 25-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ronde Van Vlaanderen Empty Re: Ronde Van Vlaanderen

Bericht  BartDz do 31 maa 2011 - 19:58

Eddy,

Veel plezier alvast en geniet er met volle teugen van.
Ikzelf heb nog getwijfeld al dan niet te rijden, meer al dan niet.
Vandaag echter afgesproken met een architect om zaterdagvoormiddag een prachtig project te gaan bekijken, iets wat ik uit professioneel standpunt zeker niet mag laten schieten. Soms gaat plicht echt wel voor plezier, maar ja, da's het leven zeker?
Doe de groeten aan iedereen die mij kent, ook aan de Italianen, Engelsen, Denen, .....

Wink Wink Wink Wink Wink lol!

BartDz

Aantal berichten : 27
Registration date : 06-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ronde Van Vlaanderen Empty Re: Ronde Van Vlaanderen

Bericht  Dirvan do 31 maa 2011 - 20:38

Dat zal inderdaad een goed idee zijn om laat te vertrekken in Ninove.
De voorspelde temperaturen staan garant voor een recordaantal deelnemers zodat het voorspelbaar (te ???) druk zal worden op de vlaamse heuvels.
Ik zelf start vroeg maar zal toch later aan de "bergzone" komen, rarara hoe dat zal komen. Smile Smile
En vergeet de zonnecrème niet !!!

Dirvan

Aantal berichten : 43
Woonplaats : Drongen
Registration date : 08-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ronde Van Vlaanderen Empty Ronde van vlaanderen

Bericht  Buysse Bart vr 1 apr 2011 - 17:28

Hallo, Ik ga samen met Kurt Deboevere vanuit Oudenaarde vertrekken om zo de drukte te vermijden, dus met ons hoef je geen rekening te houden. Alvast veel fietsplezier en wie weet komen we elkaar wel ergens tegen.

Groeten Buysse Bart

Buysse Bart

Aantal berichten : 7
Registration date : 18-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Ronde Van Vlaanderen Empty Re: Ronde Van Vlaanderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum