Forum SV Zomergem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Donaueschingen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Donaueschingen Empty Donaueschingen

Bericht  luc Debruyne di 15 jul 2008 - 23:39

Groot is mijn bewondering voor de Roma-fietsers. Ik heb eens de hoogteprofielen bekeken en dat lijkt niet mis. Donderdag van Bregenz naar Rams staan van km 30 tot km 65 ruim 1000 hoogtemeters geprogrammeerd en dit zonder één afdalingske. Ik wens jullie veel moe(t)d.

Maar nog groter is mijn VERWONDERING !!! als ik vanavond het verslag lees vanuit Donaueschingen : ondertekend door enen Dany. Ik stel dan ook de volgende vragen : "Heeft den Dany dat allemaal zelf op den computer getypt? Heeft den Dany plots zoveel tijd na zo'n rit om dat te presteren? Heeft zijn kamergenoot misschien meegeholpen of gestimuleerd? Ziet Dany het einde en wil hij plots in schoonheid eindigen?"
Geef binnenkort een antwoord op al die vragen voor alle SV-leden en forumbezoekers.

In elk geval wens ik Dany EEN DIKKE PROFICIAT voor zijn journalistieke prestatie. Nieuws heet van de naald, zo lees ik het graag. Het zal dan ook voor de bestuursleden geen zagerij meer zijn aan Dany ,in de toekomst, om nog vlug een verslagje te schrijven voor Toerkrant. Vanaf nu zal Toerkrant tijdig van de persen rollen.

Hebben jullie de donauquelle bezocht? Heb daar ook gestaan in november 2006.

Ik wens jullie nog veel fietsge(s)not vanwege deluc

luc Debruyne

Aantal berichten : 33
Registration date : 06-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Donaueschingen Empty Re: Donaueschingen

Bericht  disc wo 16 jul 2008 - 21:27

Dany heeft verslag gemaakt , ik heb het ingetikt. Razz Razz

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum