Forum SV Zomergem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

niets dan lof...

Ga naar beneden

niets dan lof... Empty niets dan lof...

Bericht  vrouwe janbo ma 21 jul 2008 - 13:46

Beste Roma reizigers,

Ik, Christelle, vrouwe Jan Bosschaert, ben net terug van een Eurogym reis naar Albi als begeleidster, verpleegster, van een groep straffe jazzdans en ritmiekdans madammen waaronder ons dochter Nele en ook nog 2 exemplaren van Bart Dezutter ...( privé verslag volgt in Rome)
Na 2 dagen op bellemse bodem , waar ik ook ga, bij vrienden , familie of in de winkel, jullie worden op de voet gevolgd via het forum , de foto's...ik hoor niks dan lof en bewondering voor jullie prestaties !
Ikzelf heb eveneens met aandacht jullie verslagen gelezen en de foto's bekeken met de glimlach op mijn gezicht....ze stralen vriendschap en plezier uit...
Als de sfeer goed zit dan geraakt elke tegenslag opgelost en zal hij op een positieve manier bewaard blijven in het geheugen als " een nog lang na te vertellen anekdote ". Het maakt de groep hechter...
En zo te lezen hebben jullie al heel wat tegenslagen verwerkt ! Proficiat !
Ook nog eens proficiat van mijnentwege voor de organisatie en aan allen die hun steentje bijdragen om er een zorgeloze reis van te maken.
Ik mag algauw terug mijn valieske maken om jullie na te reizen en kijk er al heel erg naar uit om jullie , in levende lijve, als echte vedetten ,op te wachten en te verwelkomen in Rome.
Heb ik het juist als ik zeg dat het zwaarste achter de rug is?
Dan zou ik zeggen , geniet vooral nog van de laatse fietsdagen in het mooie Italie, van de groep, van het weer, het reizen, de zorgeloosheid, vakantie...
Tot vrijdag,

Christelle

vrouwe janbo

Aantal berichten : 6
Registration date : 21-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum