Forum SV Zomergem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Finale nabij

3 plaatsers

Ga naar beneden

Finale nabij Empty Finale nabij

Bericht  U995467 vr 25 jul 2008 - 1:07

Ik heb nu al 3x mijn bericht ingetikt wie saboteerd mij??? Shocked
Wel een dikke proficiat voor jullie allen ge zijt nog wel niet ter plaatse maar ik wil er als eerste bijzijn om jullie van harte proficiat te wensen !!! Embarassed Embarassed Embarassed
Eerst en vooral BEDANKT aan de volgers ik weet hoe lastig het is flower flower !!!Lut en ik hebben dat menigmaal gedaan en ik zie er vanaf dat ik dat nu niet mee kon maken !!! Maar integendeel ik heb alles op de voet gevolgd ? En Chapeau voor de volgers ik vind dat het even moeilijk is als de fietsers , Lut en ik weten dat !!! ja het eindpunt is nabij ? ik wou dat ik erbij was ??? Maar ja ik kon zoals altijd geen beslissing nemen en Leon heeft me nu wel losgelaten uit zijne koeiestal!! rendeer Want hij wou naar Annie I love you en ik 3 dagen vast dat kan niet hé?En wie gaat Toersport doen ? alien Ik mis jullie wel als ik de foto's en de verslagen zie ? Dirkske aan U ook VAN HARTE DANK I love you I love you I love you voor de vele mooie fotos en de verslagen van gelijk wie ? Wat zouden we zijn zonder u ? BEDANKT je hebt een dikke zoen tegoed van mij (Ik hoor het je al zeggen ist al?) Embarassed Embarassed Embarassed

U995467

Aantal berichten : 34
Registration date : 07-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Finale nabij Empty Re: Finale nabij

Bericht  disc vr 25 jul 2008 - 8:25

Bedankt voor het volgen van onze avonturen en de woorden van steun.

Ik probeer nu nog de foto's van gisteren door te sturen uit het cybercafé naast de deur. Ik kon toch niet meer slapen.
Ik hoop dat het lukt. Nog een goeie 100 km en we zijn er.
De rest hangt bijna in de lucht.
Hopelijk loopt er niets meer mis en volgt binnen enkele uren de hereniging Very Happy Very Happy

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Finale nabij Empty PROFICIAT !!!!

Bericht  U995467 vr 25 jul 2008 - 19:22

Cool flower Hallo Roma fietsers en volgers?

Hier Rita de vrouw v/d voorzitter !!! bounce bounce bounce

Ik wil jullie VAN HARTE PROFICIAT wensen met jullie prestatie"s Ik heb zelfs tot stukken in nacht jullie verslagen gevolgd Mad !!!Nogmaals PROFICIAT VR DE PRACHTIGE FOTO's zo zijn jullie ook een deel geworden van ons elke dag keek ik uit nr jullie verslag en foto"s zo dacht ik even dat ik mee was (schijn bedriegd ? was ik maar mee geweest!!! )blij dat alles goed verlopen is wens ik jullie nog VAN HARTE EEN MOOIE CITYTRIPi i Very Happy n Rome en een veilige thuiskomst!



GRTJS

Rita I love you I love you I love you I love you

U995467

Aantal berichten : 34
Registration date : 07-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Finale nabij Empty Re: Finale nabij

Bericht  Dirvan za 26 jul 2008 - 15:50

In de Tour de France wordt deze namiddag beslist wie de tijdrit en het eindklassement zal winnen maar voor SVZ is de finale ondertussen voorbij ! cheers cheers cheers
En in de tour van SVZ zijn er alleen maar winnaars : alle fietsers en begeleiders op de eerste plaats en jullie allen mogen dan ook terecht plaats nemen op het bovenste trapje van het erepodium ! 't was bij jullie trouwens - in tegenstelling tot deze van Frankrijk -een "schone" toer : geen dopinggevallen, geen valpartijen of opgevers, ..... alleen maar winnaars ! Bravo. sunny sunny
Jullie waren net een profteam.
Ik wens jullie dan ook van harte proficiat met deze bijzonder geslaagde onderneming.
Ik heb vanaf donderdag jullie verslaggeving moeten missen Crying or Very sad Crying or Very sad aangezien ik met mijn zoon Niels gedurende twee dagen op kermisbezoek naar Tilburg ben geweest en pas sedert deze morgen terug thuis ben. Na een korte nachtrust heb ik deze voormiddag
een fietsritje gereden in Evergem en nu dus eindelijk de tijd gevonden om jullie laatste verslaggeving te lezen.
Ik ben benieuwd om jullie nieuwe huidskleur te zien (en of jullie echte teddybeertjes zijn zoals Dirk beweert dat laat ik in het midden).
De groeten aan u allen daar in Rome en geniet nog van de citytrip en wees voorzichtig Smile Smile met de nagereisde partners / vrienden.
Tot binnenkort !

Dirvan

Aantal berichten : 43
Woonplaats : Drongen
Registration date : 08-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Finale nabij Empty Re: Finale nabij

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum