Forum SV Zomergem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

11-04-2009 Rit van de Gouverneur

2 plaatsers

Ga naar beneden

11-04-2009 Rit van de Gouverneur Empty 11-04-2009 Rit van de Gouverneur

Bericht  disc do 12 maa 2009 - 23:49

We gaan voor ons derde paar SIDI kousen. Laughing

Ik heb mij ondertussen vooraf ingeschreven. Dit doe je door 5 Euro over te schrijven op het rekeningnummer van de organisator (meer info www.ritvandegouverneur.be). Prijs is gelijk gebleven, parcours is gedeeltelijk gewijzigd.

Zelf ga ik waarschijnlijk opnieuw met de fiets naar Zulte. Hopelijk iets minder wind dan vorig jaar.
Rond 7uur aan Bierstalbrug in Vinderhoute en zo verder langs het kanaal.

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

11-04-2009 Rit van de Gouverneur Empty Re: 11-04-2009 Rit van de Gouverneur

Bericht  Dirvan vr 13 maa 2009 - 2:25

Ik heb me begin deze week ook reeds ingeschreven voor deze rit met een aangenaam RVV-gehalte : je passeert tijdens het parcours van de 145 km ook langs Oude Kwaremont, Paterberg, Kluisberg en nadien een rondrit doorheen het Pays des Collines met zijn dikwijls verrassende en pittige hellingen (vraag het maar aan de deelnemers van de Grinta Challenge van vorige jaar).
Vorig jaar net geen 3.000 deelnemers cheers
Een goed alternatief voor wie een keertje iets anders wil dan "Dwars door het Pajottenland" dat opdezelfde dag wordt verreden.
In deze Rit van de Gouverneur veel betere wegen en 3 goede bevoorradingen; bovendien steun je d'er nog een goed doel mee.

Ik rij normaal ook met mijn fiets naar de startplaats (afspraak te Landegem aan de brug over het Schidonkkanaal eventueel)

Dirvan

Aantal berichten : 43
Woonplaats : Drongen
Registration date : 08-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

11-04-2009 Rit van de Gouverneur Empty Re: 11-04-2009 Rit van de Gouverneur

Bericht  disc do 9 apr 2009 - 23:16

Dirvan schreef:Ik heb me begin deze week ook reeds ingeschreven voor deze rit met een aangenaam RVV-gehalte : je passeert tijdens het parcours van de 145 km ook langs Oude Kwaremont, Paterberg, Kluisberg en nadien een rondrit doorheen het Pays des Collines met zijn dikwijls verrassende en pittige hellingen (vraag het maar aan de deelnemers van de Grinta Challenge van vorige jaar).
Vorig jaar net geen 3.000 deelnemers cheers
Een goed alternatief voor wie een keertje iets anders wil dan "Dwars door het Pajottenland" dat opdezelfde dag wordt verreden.
In deze Rit van de Gouverneur veel betere wegen en 3 goede bevoorradingen; bovendien steun je d'er nog een goed doel mee.

Ik rij normaal ook met mijn fiets naar de startplaats (afspraak te Landegem aan de brug over het Schidonkkanaal eventueel)

Ik ben nog niet 100% zeker of ik met de fiets ga. Het hangt ervan af of Robin al dan niet meegaat.
Als ik niet tijdig bij één van deze punten ben, hoef je zeker niet te wachten


Tijdsschema:
7u Bierstalbrug
7u7 Lovendegembrug
7u15 Durmenbrug

Dirvan, hoe noemt die brug in Landegem, zodat we je niet opnieuw missen. Smile

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

11-04-2009 Rit van de Gouverneur Empty Re: 11-04-2009 Rit van de Gouverneur

Bericht  Dirvan vr 10 apr 2009 - 14:56

Ik zal je iets vroeger opwachten, nl. aan de brug van Merendree naar Hansbeke (dit is de brug net voor de spoorwegbrug van Landegem); ik zal daar zijn vanaf 7u15 - deze brug is zowat 5 min. verder dan Durmenbrug.
Van daaruit naar naar Zulte nog zowat 20 km te fietsen schat ik.
Tot morgen en het sunny zal van de partij zijn; regenvestjes mogen we waarschijnlijk thuis laten (toch nog kleine kans op
"plaatselijke" bui in de latere namiddag volgens de weervoorspellingen).

Dirvan

Aantal berichten : 43
Woonplaats : Drongen
Registration date : 08-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

11-04-2009 Rit van de Gouverneur Empty Re: 11-04-2009 Rit van de Gouverneur

Bericht  disc vr 10 apr 2009 - 21:46

Dirvan schreef:Ik zal je iets vroeger opwachten, nl. aan de brug van Merendree naar Hansbeke (dit is de brug net voor de spoorwegbrug van Landegem); ik zal daar zijn vanaf 7u15 - deze brug is zowat 5 min. verder dan Durmenbrug.
Van daaruit naar naar Zulte nog zowat 20 km te fietsen schat ik.
Tot morgen en het sunny zal van de partij zijn; regenvestjes mogen we waarschijnlijk thuis laten (toch nog kleine kans op
"plaatselijke" bui in de latere namiddag volgens de weervoorspellingen).

Het staat vast. Ik kom met de fiets. Robin gaat bloemen verkopen voor de Chiro.
Tot morgen

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

11-04-2009 Rit van de Gouverneur Empty Re: 11-04-2009 Rit van de Gouverneur

Bericht  Dirvan za 11 apr 2009 - 0:50

Goed zo. Very Happy Misschien zullen d'er nog zijn die meerijden.
Tot morgenochtend dan.
Strakjes nog wat Sleep Sleep
Doei.

Dirvan

Aantal berichten : 43
Woonplaats : Drongen
Registration date : 08-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

11-04-2009 Rit van de Gouverneur Empty Re: 11-04-2009 Rit van de Gouverneur

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum