Forum SV Zomergem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rekem - Francorchamps

+2
Lieven
ErikDS
6 plaatsers

Ga naar beneden

Rekem - Francorchamps Empty Rekem - Francorchamps

Bericht  ErikDS do 18 jun 2009 - 11:51

Dit weekend verhindert het werk mij op zaterdag 20/06 om te fietsen. Daarom nu al dit bericht op Forum, dan kunnen de geïnteresseerden al nadenken over de organisatie van het vervoer. Ik denk daarbij aan Bart DZ, Dirk Schamp en Lieven Vangansbeke. Omdat Koen niet mee kan, ben ik alleen, ik kan met mijn wagen rijden, maar als het even kan, zou ik met iemand willen meerijden.
Ter voorbereiding ben ik naar de routeplanner gegaan: voor de snelste versie ( via E314 ) hebben we 1u55min nodig om aan de nieuwe startplaats: Aan de Engelse Hof te Lanaken te arriveren ( vanaf Toersport )
In Lanaken om 7u30 starten betekent dan ten laatste om 5u15 op Zomergem weg zijn.
Tot op zaterdag 27/06, Erik

ErikDS

Aantal berichten : 5
Registration date : 25-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekem - Francorchamps Empty Rekem - Francorchamps

Bericht  Lieven zo 21 jun 2009 - 12:56

Ik heb gisteren, zaterdag 20/06 eens geluisterd of er interesse is voor de trip naar Rekem. Blijkbaar is dit een populaire rit want er zijn toch een aantal kandidaten. Dany Claeys,Michael Heyde, Rony Roelandts,Luc De Bruyne, Eddy en Ben(?) De Mits,Dirk Van Hecke, Lucien "Senior"Verkimpe en Lieven Vangansbeke zouden zeker meegaan. Johan Geirnaert rijdt ook mee maar hij gaat reeds vrijdag afzakken en overnachten in de buurt van Rekem.
Wat het vervoer betreft: ik rij zeker met de auto en als de fietsen ergens anders meekunnen dan kan ik zeker 4 personen (bestuurder inbegrepen) meenemen. Ik neem al zeker Lucien mee en Erik kan dan ook met mij mee.
Waar spreken we af? Aan toersport of bij mij thuis?
Lieven

Lieven

Aantal berichten : 29
Registration date : 25-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekem - Francorchamps Empty Rekem -Francorchamps

Bericht  ErikDS ma 22 jun 2009 - 14:42

Lieven schreef:Ik heb gisteren, zaterdag 20/06 eens geluisterd of er interesse is voor de trip naar Rekem. Blijkbaar is dit een populaire rit want er zijn toch een aantal kandidaten. Dany Claeys,Michael Heyde, Rony Roelandts,Luc De Bruyne, Eddy en Ben(?) De Mits,Dirk Van Hecke, Lucien "Senior"Verkimpe en Lieven Vangansbeke zouden zeker meegaan. Johan Geirnaert rijdt ook mee maar hij gaat reeds vrijdag afzakken en overnachten in de buurt van Rekem.
Wat het vervoer betreft: ik rij zeker met de auto en als de fietsen ergens anders meekunnen dan kan ik zeker 4 personen (bestuurder inbegrepen) meenemen. Ik neem al zeker Lucien mee en Erik kan dan ook met mij mee.
Waar spreken we af? Aan toersport of bij mij thuis?
Lieven
Lieven, omdat er heel wat mensen uit Zomergem bijzijn is het misschien beter om aan Toersport af te spreken. Alleen Dirk Van Hecke nemen we in Drongen mee. Ik stuur een mail naar de rest dat we in Zomergem af spreken.
In noodgeval rij ik toch zelf met de wagen. Gr Erik

ErikDS

Aantal berichten : 5
Registration date : 25-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekem - Francorchamps Empty Re: Rekem - Francorchamps

Bericht  disc ma 22 jun 2009 - 22:42

ErikDS schreef:Dit weekend verhindert het werk mij op zaterdag 20/06 om te fietsen. Daarom nu al dit bericht op Forum, dan kunnen de geïnteresseerden al nadenken over de organisatie van het vervoer. Ik denk daarbij aan Bart DZ, Dirk Schamp en Lieven Vangansbeke. Omdat Koen niet mee kan, ben ik alleen, ik kan met mijn wagen rijden, maar als het even kan, zou ik met iemand willen meerijden.
Ter voorbereiding ben ik naar de routeplanner gegaan: voor de snelste versie ( via E314 ) hebben we 1u55min nodig om aan de nieuwe startplaats: Aan de Engelse Hof te Lanaken te arriveren ( vanaf Toersport )
In Lanaken om 7u30 starten betekent dan ten laatste om 5u15 op Zomergem weg zijn.
Tot op zaterdag 27/06, Erik

Ik weet nog niet of ik mee ga. Ik kan zelf niet rijden, Vera heeft wagen nodig.
Naar mij hoef je niet te kijken.

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekem - Francorchamps Empty Re: Rekem - Francorchamps

Bericht  BartDz do 25 jun 2009 - 19:27

Ramp, ramp, miserie,miserie, miserie.............
Mijnen Vito is vandaag in panne gevallen, probleem met de versnellingen.
Momenteel is t'ie binnen voor reparatie, maar het is niet zeker dat hij zal klaar zijn, dus zal er tot mijn allergrootste spijt een oplossing moeten worden gezocht voor het vervoer van de fietsen.
Komt daarbij ook nog nen keer dat ik veel tijd heb verloren in mijn werkzaamheden, waardoor het ook nog allesbehalve zeker is dat ik zaterdag
een volledige dag kan vrijmaken om te fietsen.
Erg newaar, dit met de Dolomieten in t'vooruitzichtK!!!!!!!!


Sorry, sorry, en nogmaals sorry.

BartDz

Aantal berichten : 27
Registration date : 06-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekem - Francorchamps Empty Rekem -Francorchamps

Bericht  ErikDS do 25 jun 2009 - 20:08

BartDz schreef:Ramp, ramp, miserie,miserie, miserie.............
Mijnen Vito is vandaag in panne gevallen, probleem met de versnellingen.
Momenteel is t'ie binnen voor reparatie, maar het is niet zeker dat hij zal klaar zijn, dus zal er tot mijn allergrootste spijt een oplossing moeten worden gezocht voor het vervoer van de fietsen.
Komt daarbij ook nog nen keer dat ik veel tijd heb verloren in mijn werkzaamheden, waardoor het ook nog allesbehalve zeker is dat ik zaterdag
een volledige dag kan vrijmaken om te fietsen.
Erg newaar, dit met de Dolomieten in t'vooruitzichtK!!!!!!!!


Sorry, sorry, en nogmaals sorry.
Geen probleem, Bart, ik probeer een oplossing uit te dokteren dat wij jouw Vito niet nodig hebben, en dat jij eventueel met iemand van ons meekan.

ErikDS

Aantal berichten : 5
Registration date : 25-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekem - Francorchamps Empty rekem - francorchamps

Bericht  Sabine do 25 jun 2009 - 20:19

Hallo

Misschien al een stuk van het probleem opgelost voor jullie of toch al 1 man minder. Ik was vergeten dat we dit weekend al een afspraak hadden met een aantal bevriende koppels (traditioneel in het kermisweekend), dus dat gaat zaterdagavond door. Ik blijf dus zaterdag in de buurt rondtoeren, vermoedelijk dus Maarkedal.

Eddy

Sabine

Aantal berichten : 2
Registration date : 08-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekem - Francorchamps Empty rekem-francorchams

Bericht  eddydemits do 25 jun 2009 - 20:21

Tiens

blijkbaar word ik hier automatisch ingelogd op Sabine

Eddy

eddydemits

Aantal berichten : 21
Registration date : 25-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekem - Francorchamps Empty Re: Rekem - Francorchamps

Bericht  disc do 25 jun 2009 - 23:23

eddydemits schreef:Tiens

blijkbaar word ik hier automatisch ingelogd op Sabine

Eddy

Eddy,

Ik blijf waarschijnlijk ook in de buurt.
Dan ga ik ook naar Maarkedal, misschien met de fiets

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekem - Francorchamps Empty Re: Rekem - Francorchamps

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum