Forum SV Zomergem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan de keukentafel in Bellem aan 't station...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Aan de keukentafel in Bellem aan 't station... Empty Aan de keukentafel in Bellem aan 't station...

Bericht  vrouwe janbo vr 23 jul 2010 - 10:15

Beste Schotlandvrienden,
Aten jullie deze morgen ook dat eenvoudige, maar o zo lekkere , sneetje brood belegd met een "schelleke" kaas en wat confituur ipv een "full breakfast" ...?
In gedachten verzonken...
Met gefronste wenkbrouwen om al het werk dat staat te wachten maar evenzeer met de glimlach om de mond omdat het hart gevuld is met fijne herinneringen aan mijn "avontuurlijke" reis doorheen Schotland in gezelschap van zeer warmhartige mensen...
Gelukkig overheerst de glimlach en komt alzo vanzelf de energie om terug aan de slag te gaan en verdwijnen de gefronste wenkbrouwen...
Het is goed geweest, het is mooi geweest !!
Blij jullie te mogen leren kennen en dank voor de warme vriendschap die ik van jullie allen mocht ontvangen...
Nogmaals proficiat aan de organisatoren van deze prachtige reis, mogen ze de moed en de kracht vinden om op diezelfde manier door te gaan...!!!
Christelle

vrouwe janbo

Aantal berichten : 6
Registration date : 21-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan de keukentafel in Bellem aan 't station... Empty Re: Aan de keukentafel in Bellem aan 't station...

Bericht  disc za 24 jul 2010 - 14:51

Het is inderdaad mooi geweest.

Ondertussen opnieuw aan de slag.
Maar ik voel me nog steeds moe, heel moe. Sleep Sleep
Zelfs de rest van de familie vindt dit.
Zou het met de leeftijd te maken hebben?

Vinden we nog de energie om aan een nieuw avontuur te beginnen?
Kunnen we dit nog ooit evenaren?
De tijd zal het uitwijzen.


disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum