Forum SV Zomergem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dolomieten

3 plaatsers

Ga naar beneden

Dolomieten Empty Dolomieten

Bericht  robine vr 10 jul 2009 - 15:08

Hallo Dolomieten fietsers ,

Bedankt voor jullie kaartje !!! PROFICIAT voor de mooie verslagen en zo te zien aan de foto's een mooie streek maar zwaar voor de fietsers ! Rolling Eyes
Ook even een kijkje genomen op de site van de Dolomieten Maraton mooie video beelden van deze die deelgenomen hebben jullie zagen er moe Smile maar gelukkig bounce uit , ik hoop ook dat jullie een mooie vakantie beleefd hebben flower en geniet drunken er nog even van .... en 'k zou zeggen wees voorzichtig op de lange terugweg en kom veilig thuis tot morgen ( Wanneer ? ) Embarassed

Grtjs van al de trouwe supporters v/d club
Surprised

robine

Aantal berichten : 6
Registration date : 21-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Dolomieten Empty Re: Dolomieten

Bericht  disc vr 10 jul 2009 - 23:03

robine schreef:Hallo Dolomieten fietsers ,

Bedankt voor jullie kaartje !!! PROFICIAT voor de mooie verslagen en zo te zien aan de foto's een mooie streek maar zwaar voor de fietsers ! Rolling Eyes
Ook even een kijkje genomen op de site van de Dolomieten Maraton mooie video beelden van deze die deelgenomen hebben jullie zagen er moe Smile maar gelukkig bounce uit , ik hoop ook dat jullie een mooie vakantie beleefd hebben flower en geniet drunken er nog even van .... en 'k zou zeggen wees voorzichtig op de lange terugweg en kom veilig thuis tot morgen ( Wanneer ? ) Embarassed

Grtjs van al de trouwe supporters v/d club
Surprised

Vakantie zit er jammer genoeg terug op. Is voorbij gevlogen.
Voor de laatste dag, zijn we voor een maal niet in groep vertrokken.
De ene ging wandelen, de andere ging een kijkje nemen naar de klimtijdrit op de Kronplatz (amper 80 deelnemers). De die-hards gingen fietsen en trokken naar de Giau. Nog anderen maakten er een komplete rustdag van.
Morgen vertrekken we na het ontbijt. Rond 8 uur hopen we te kunnen vertrekkken. We zullen een seintje geven als we België binnenrijden. Misschien kan je dit dan op het forum zetten. Hopelijk verloopt de terugreis iets vlotter dan de heenreis.
Ik denk dat er veel een dutje zullen doen Sleep Sleep Sleep

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dolomieten Empty Foto's

Bericht  disc do 16 jul 2009 - 1:01

Na enkele dagjes verlof Very Happy opnieuw gestart.

De resterende fotoreeksen over onze Dolomietentrip zijn gepubliceerd (Eerste Dag, Dolomietenmarathon en Kronplatz deel 2).

Veel kijkplezier

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dolomieten Empty Re: Dolomieten

Bericht  disc wo 22 jul 2009 - 0:21

disc schreef:Na enkele dagjes verlof Very Happy opnieuw gestart.

De resterende fotoreeksen over onze Dolomietentrip zijn gepubliceerd (Eerste Dag, Dolomietenmarathon en Kronplatz deel 2).

Veel kijkplezier

Mijn router was deze week defect. Crying or Very sad
Ondertussen probleem opgelost en nog een fotoreeks gepubliceerd (Marmolada deel2). Opnieuw prachtige foto's Very Happy Very Happy . Wat is afzien toch leuk als je de gezichten ziet.

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dolomieten Empty Re: Dolomieten

Bericht  Dirvan wo 22 jul 2009 - 1:10

Afzien ... wat was dat : trekken en sleuren aan je stuur, talloze zweetdruppels, hopen op een minder steil stuk na de volgende bocht ... affraid
Velen zullen wel even gevloekt hebben op de Tre Cime, de Fedaia of de Kronplatz maar we hebben ze allen met glans overwonnen !
Very Happy Very Happy
En dan pas ook besef je dat je als mens tot heel wat in staat bent en dat je ook door het groepsgevoel naar boven wordt
gestuwd, net alsof er toeschouwers je langs de kant staan aan te moedigen
En boven op de top waren er inderdaad de mooie vergezichten; beelden die ons voor altijd zullen bijblijven.
En dankzij onze fotografen zullen we deze nog heeeel lang kunnen bekijken. cheers

Dirvan

Aantal berichten : 43
Woonplaats : Drongen
Registration date : 08-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dolomieten Empty Dolomieten-Marmolade

Bericht  robine wo 22 jul 2009 - 8:56

Ik vraag me af .....Is de Rony wel meegeweest naar de Dolomieten ?
Hij is bijna nergens terug te vinden op de foto's ? No

robine

Aantal berichten : 6
Registration date : 21-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Dolomieten Empty Re: Dolomieten

Bericht  disc do 23 jul 2009 - 0:06

robine schreef:Ik vraag me af .....Is de Rony wel meegeweest naar de Dolomieten ?
Hij is bijna nergens terug te vinden op de foto's ? No

Wat is dit nu weer voor onzin?

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dolomieten Empty Re: Dolomieten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum