Forum SV Zomergem
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aankomst Dolomieten fietsers !

5 plaatsers

Ga naar beneden

Aankomst Dolomieten fietsers ! Empty Aankomst Dolomieten fietsers !

Bericht  robine za 11 jul 2009 - 20:19

Hallo iedereen ,
Zopas bericht gekregen dat onze vakantiegangers aan de Belgische grens zijn , ze gaan nog eventjes de beentjes strekken en dan verder huiswaarts , ik denk dat de aankomst tussen 21u30 en 22u zal zijn ?
Zodus nog eventjes geduld !
Toersport zal open zijn bij hun aankomst tot dan ? cheers

robine

Aantal berichten : 6
Registration date : 21-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Dolomieten fietsers ! Empty Re: Aankomst Dolomieten fietsers !

Bericht  BartDz zo 12 jul 2009 - 15:18

Zopas even de site van de maratona dles dolomites bekeken en daarna de fiets gepoetst en dus even tijd gehad om een kleine nabeschouwing te maken van de uitstap naar Italie.
Vooreerst een welgemeende dank aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt. Het lijkt allemaal zo eenvoudig zolang alles goed verloopt maar je moet het toch maar doen!!!
Ook bedankt aan alle collega fietsers, stuk voor stuk mensen met het hart op de juiste plaats, altijd klaar om elkaar te steunen en te helpen
als die ene beklimming al eens iets moeilijker gaat dan die andere of de mechaniek het eens laat afweten. Geen gezaag over een kilometer
meer of minder,....
Het was weer eens een pracht van een uitstap waarbij de beste herinneringen soms liggen in de kleinste dingen.

BartDz

Aantal berichten : 27
Registration date : 06-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Dolomieten fietsers ! Empty Felicitaties Dolomieten

Bericht  van den oudeman zo 12 jul 2009 - 16:43

Zeer mooi de felicitaties van DZ. Zeer sportief van de sponsor.
Hij heeft bijgeleerd! Verleden jaar nog lachte hij iemand vierkant uit omdat hij met hem bergop niet meekon.
Waarschijnlijk vlieg ik nu uit het forum zeker?

van den oudeman

Aantal berichten : 9
Registration date : 08-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Dolomieten fietsers ! Empty Re: Aankomst Dolomieten fietsers !

Bericht  disc wo 15 jul 2009 - 23:05

van den oudeman schreef:Zeer mooi de felicitaties van DZ. Zeer sportief van de sponsor.
Hij heeft bijgeleerd! Verleden jaar nog lachte hij iemand vierkant uit omdat hij met hem bergop niet meekon.
Waarschijnlijk vlieg ik nu uit het forum zeker?

Ik heb even nagedacht of ik hier al dan niet zou op reageren.
Dit is totaal ongepast en gaat in tegen alle basisregels van dit forum (zie http://www.svzomergem.be/index.php?p=news&id=328) Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Ik weet niet welk plezier u er aan hebt om mensen steeds tegen elkaar op te zetten. Dit moet één of andere gave zijn, het is dan wel een slechte.
Wat voor plezier heb je eraan om mensen die al zoveel voor de club gedaan hebben (gratis en belangeloos) openlijk te vernederen terwijl uw bijdrage tot een minimum beperkt blijft (veel op de fiets zitten is voor mij totaal geen verdienste). Iemand waarvoor we elk jaar de reglementen moeten aanpassen om op het einde van het jaar niet 'gepakt' te worden.

Blijkbaar kan je het niet verkroppen dat anderen zich amuseren. Ik kan alleen maar zeggen dat we na de Marmotte nu opnieuw een schitterende fietsvakantie gehad hebben in de Dolomieten. En dit in een prima sfeer en dit in tegenstelling tot de trips naar Compostella en Rome waar ik steeds een naar gevoel bij had. Ik ga hier maar niet verder over uit wijden aan wie of wat dit lag.
In de toekomst is het voor mij dan ook een uitgemaakte zaak. Fietsvakanties met u zie ik totaal niet meer zitten. Ik weiger nog tijd en energie te steken in dergelijke personen.

Verder ga ik hier geen polemiek over op zetten. Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken.

Ter info. Ik heb u inderdaad gebannen van het forum. Je kan misschien terugkomen als 'gefustreerde oudeman' Razz Razz

disc

Aantal berichten : 205
Registration date : 22-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Dolomieten fietsers ! Empty Re: Aankomst Dolomieten fietsers !

Bericht  eddydemits do 16 jul 2009 - 12:25

"Ouden man" of beter Willy,

Je tussenkomst vind ik totaal ongepast. Mocht iedereen steeds oude koeien uit de gracht blijven halen en dan nog schriftelijk dan zou het binnen onze vereniging en in het algemeen in de maatschappij een mooie boel worden.
Meer tijd ga ik er niet aan besteden, maar ik vind dit echt te grof om niet te reageren.

Eddy

eddydemits

Aantal berichten : 21
Registration date : 25-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Dolomieten fietsers ! Empty Re: Aankomst Dolomieten fietsers !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum